måndag 6 juni 2011

Dagisträning med NOLLKOLL



Den 11 juni, alltså nu på lördag så bjuder vi in våra Coacher Pälle och Krister från Rockrunners för ett kortare träningsläger ute på hälsans ö – Lidingö.

Eftersom Team NOLLKOLL fullständigt saknar dagsform så kommer denna session te sig barnsligt enkel för giganterna från Rockrunners. Men för oss är det hög tid med en väckarklocka och för Pälle och Kristers del kanske en rejäl ego-boost är på sin plats.

Vi tänker oss ett upplägg där vi börjar på förmiddagen med valfri träningsform; Backintervall, långdistans eller kanske naturpassset. Detta följt av pastafrossa och tugg om BAMM. Finns det efter detta ork kvar kan vi alltid köra ett pass till, men om jag känner Team NOLLKOLL rätt så kanske vi är nöjda (läs förstörda) efter förmiddagen.

Så, vad säger ni grabbar?

/Team NOLLKOLL

4 kommentarer:

  1. Alltså det hade ju varit så jävla skoj men tyvärr kommer jag inte att kunna vara med. Hela lördagen är uppbokad. På sin höjd hinner jag med ett ultratidigt och ultrakort morgonpass. Sorry boys!

    Om jag inte bränt mina skepp genom detta så vore det trevligt en annan gång. Sen är vi (och kanske några andra Rockrunners, LadoniaMange mfl) på G med fler backträningar. Jag återkommer om datum och försöker ha lite längre framförhållning än förra gången.

    SvaraRadera
  2. Ah, rackarns. Vi kommer även träna fredag kväll, men då gissar jag att det är pizza, chips och fredagsmys. ;)

    Du vet var vi finns om du får lucka i schemat!

    /Mathias

    SvaraRadera
  3. Låter kul, Lidingö är ju fint. Jag ska försöka sälja in det till familjen, återkommer med utfallet. Att köra delar av Lidingöloppets spår skulle väl kunna vara en bra idé.

    /Krister

    SvaraRadera
  4. Du är mer än välkommen K!
    Hur går förhandlandet? :)

    /Mathias

    SvaraRadera