lördag 23 juli 2011

Svaninvasion på pass pre surf


Nattlig svaninvasion av Lidingö under gårdagens pass. Mina skräckinjagande, fluorescerande skor fick den enfärgade fienden att retirera.

Tillbaka från Dalarna och hemma på hälsans ö igen, men bara för mellanlandning. Snart far jag söderut för att testa på vågsurfing(!) i Frankrike. Kan inte tänka mig bättre uppladdning för BAMM.

Efter ett par dagars vila kände jag igår lite lätt på formen. Trots latent smärta i smalbenen så känns kroppen i relativt god form. Skulle jag springa ett knattelopp på 5km skulle jag regera! Men hur jag presterar i fjällen vill jag inte riktigt tänka på än. Ge mig en veckas surf först...

/Mathias

3 kommentarer:

  1. kul med surf! jag var precis i Biarritz och surfade några veckor. Heja!

    SvaraRadera
  2. Grymt, då kan du kanske lära mig hur man surfar. Det visade sig att det var svårare än jag trott. :)

    /Mathias

    SvaraRadera